Ügyféltípus tréning
Ön szerint melyik módszerrel lesz eredményesebb az értékesítésben?
A. Összerak egy tuti értékesítési szöveget vagy prezentációt, és mindenkinek ezt mondja el, ezt mutatja meg - lehetőleg minden alkalommal ugyanúgy?
B. Először felméri, ki az, aki Önnel szemben áll, vagyis beazonosítja az ügyfele típusát. Ezután a cégét, termékét, szolgáltatását ügyféltípusra szabottan mutatja be, és olyan tényezőket emel ki, amelyekre az adott ügyféltípus a leginkább kíváncsi.
Ha az "A" verziót választotta, akkor készüljön fel lelkiekben!
Ezzel a stratégiával azokat az ügyfeleket tudja csak megszerezni, akik éppen olyanok, mint Ön!
Vagyis ugyanabba a személyiségtípusba tartoznak, amelybe Ön is tartozik... Velük fél szavakból is érteni fogják egymást, vélhetően hamar egymás tenyerébe csapnak és létrejön az üzlet.
Azonban az "A" módszerrel az ügyfelek többségét garantáltan elriasztja magadtól!
Méghozzá azokat, akik nem olyanok, mint Ön. Akik nem ugyanazt tartják fontosnak, amit Ön. Akik más típusba tartoznak, mint Ön.
Ők két dolgot fognak megélni, miközben beszél hozzájuk, és a legjobb tudása szerint összetett prezentációt vetíti vagy mondja el nekik:
Vagy azt fogják érezni, hogy unalmas, érdektelen számukra az, amiről beszél...
Vagy rosszabb esetben azt gondolják Önről: Ön egy nyomulós, tukmálós, tolakodó értékesítő.
És azonnal elutasítják Önt!
Ugye ezt nem szeretné?
Ha már érzi, hogy a "B" módszer sokkal jobban működik az értékesítésben - vagyis az, ha Ön nem csak technikailag és szakmailag felkészült, hanem emberileg is képes kiismerni az ügyfeleit - akkor van egy jó hírünk!
Vadonatúj tréningünk éppen Önnek szól!
Töltsön velünk egy napot, kellemes környezetben, Önhöz hasonló céltudatos, fejlődni vágyó, barátságos résztvevők között!
Mi pedig ez alatt az egy nap alatt megtanítjuk mindarra, ami ahhoz kell, hogy terméke vagy szolgáltatása értékesítése közben ne "a sötétben tapogatózva keresgéljen a kapcsoló után a szobában", hanem legyen a kezében egy elemlámpa, ami azonnal megmutatja az utat a villanykapcsolóhoz.
Kinek NEM való ez a program?
Őszinték leszünk: Vannak olyanok, akiknek KIFEJEZETTEN NEM ajánljuk azt a tréninget.
Ha közéjük tartozik, akkor kérjük, ne jelentkezzen, mert ez az egy nap garantáltan pénz- és időpocsékolás lesz Önnek!
Halogatók kizárva! Sajnos ez a tréning most nem szól azoknak a "tréning- és konferencia-hörcsögöknek", akik mindig mindenhova elmennek, akik mindig mindent meghallgatnak, de aztán csak legyintenek: "Ej ráérünk a megvalósításra!" |
|
Láblógatók kizárva! Mint ahogyan máskor sem, most sem várjuk azok jelentkezését, akik nem akarnak, vagy nem tudnak keményen és kitartóan dolgozni önmagukért és a saját sikereikért. Nálunk minden tréningen kőkemény munka zajlik! Ez most is így lesz! |
|
Szemellenzősök kizárva! És azokhoz sem szeretnénk szólni, akik hamarabb mondják azt, hogy "Á, ezt ÉN NEM tudom megcsinálni!", mint azt, hogy "Nézzük, hogyan tudom ezt ÉN IS megcsinálni?!" |
Kik azok, akiknek viszont szinte kötelező eljönni?
Ez a tréning Önnek való, ha:
Cégvezetőként nem engedheti meg magának, hogy az ügyfeleit egy nem jól sikerült "első beszélgetés" miatt veszítse el. Még mielőtt bizonyíthatott volna nekik... |
|
Értékesítőként az a feladata, hogy saját munkaadója, vállalkozása, vagy megbízója számára több és több üzletet szerezzen. Ha ebben Ön nem eredményes, jól tudja: ezt a zsebe érzi meg először... |
|
Tanácsadóként szolgáltatásai mellett saját magát is el kell adnia. Ha nem tud azonnal ráhangolódni az ügyfeleire, ha nem tud azonnal bizalmat ébreszteni bennük, akkor bizony nem Önt tünteti ki figyelmével, hanem a legádázabb konkurensét - aki erre képes... |
|
Telefonon értékesít, ahol pont a két legfontosabb fegyver veszik el: a vizualitás és a személyes varázs. Ha ezt a képességet vissza szeretné szerezni: Önnek a tréningen a helye! |
|
Online értékesít, hiszen ez a legszemélytelenebb módja az üzletszerzésnek. A tréningen remek eszközöketés módszereket kap a kezébe, amelyek segítségével mindig személyre szólóan, ügyféltípusra szabottan tud kommunikálni még a telefonon keresztül is! Sőt! Akár még a feliratkozóival vagy a weboldala látogatóival is. |
"Tévedtem!"Tévedtem, és kiderült: tévedni nem csak emberi dolog, de hasznos is lehet!
Azt az "apróságot" akár nem is számítva, hogy klassz hangulatban, kellemes társaságban új, és várhatóan emberi, de vállalkozói szempontból is hasznos ismeretségekre tettem szert, mindenféle kategorizálás nélkül: MINDENKINEK AJÁNLOM!
Vajthó Gábor |
Mi az, amit ígérünk Önnek?
Egy olyan KÜLÖNLEGES, EXKLUZÍV tudást, amelyet ebben a formában még csak egyszer tettünk elérhetővé nyitott tréningen. Tehát az ELSŐK KÖZÖTT lehet, akik ezzel a módszerrel kötnek egyre több üzletet. |
|
KIPRÓBÁLT és NEM CSAK ELMÉLETI szinten működő értékesítési eszközöket és módszereket. Kizárólag azt tanítjuk, amit mi magunk is kipróbáltunk és IGAZOLHATÓ EREDMÉNYEKKEL bizonyítani tudunk. |
|
EGYSZERŰ, KÖNNYEN MEGJEGYEZHETŐ elméleti anyagot, amely mellé sok-sok közös gyakorlást és tréneri segítséget is adunk. Mindezt egy JÓ HANGULATÚ, BARÁTSÁGOS csapatban, Önhöz hasonló lelkes és fejlődni vágyó résztvevőkkel. |
|
A piacon elérhető LEGÜTŐSEBB eladási stratégiákat, HITELES szakemberektől (tudja... akik nem a levegőbe beszélnek...). A tőlünk kapott módszerekkel a versenytársait egy elegáns mozdulattal a PÁLYA SZÉLÉRE kényszerítheti. |
|
EGY NEGYED ÉVES piaci előnyt, mert ugyanezt a tréninget 3 hónapon belül garantáltan nem tartjuk meg még egyszer! |
És még valami!
Egy területről, egy iparágból CSAK EGY jelentkezést fogadunk el!
Tehát erre a tréningre csak egy marketing tanácsadó, csak egy fürdőszobaboltos, csak egy pénzügyi tanácsadó, csak egy szoftver értékesítő, csak egy coach, csak egy fogászati központvezető (stb...) jöhet el!
Ezt a szabályt azért hoztuk, hogy kötetlenül tudjunk egymással beszélgetni, és jogos piaci félelem nélkül tudjunk a saját, ügyfelekre hangolt értékesítési stratégiánkon dolgozni.
Ez pedig csak úgy lehetséges, ha a tréningen senkinek nincs ott a versenytársa!
Reméljük, ez Ön szerint is korrekt...
A tréning fő témái:
Milyen 4 típusba sorolhatóak az ügyfelek? |
|
Hogyan ismerheti fel a típusokat a megjelenés, a viselkedés, a kommunikáció alapján, vagy akár telefonon és e-mailen keresztül? |
|
Melyik típusra milyen érvekkel tud a legjobban hatni? |
|
Vajon milyen kifogások járnak az egyes típusok fejében, amikor az Ön terméke vagy szolgáltatása ellen készülnek dönteni? |
|
Milyen kérdéseket tesznek fel leggyakrabban az egyes típusok? Ezekre mindenképpen AZELŐTT kell felkészülnie, hogy megkezdődik az értékesítési tárgyalás! |
|
Mi kell feltétlenül megtennie és mi az amit el kell kerülnie, ha hosszú távon meg szeretné tartani az ügyfeleit? Természetesen ez is típusokra lebontva! |
|
És azt is megtanulja, hogy az ügyfelek típusának ismeretében hogyan terelheti a folyamatot az érdeklődés szintjéről egészen a vásárlásig. |
|
"Látható eredményeket hozott!"A tréningre a Sales Akadémia "Nyomulás nélkül eladás" tananyaga után jelentkeztem, mivel már az ott olvasottakat is nagyon jól be tudtam építeni a munkámba. Szinte rögtön pozitív irányba lendítette a hozzáállásomat és az elköteleződésemet az értékesítés iránt, és ez hamarosan látható eredményeket is hozott. |
Mit tartalmaz a részvételi díj?
-
2 profi, felkészült tréner összesen több, mint 37 éves, valós élményeken alapuló szaktudását és tapasztalatait.
-
Egy munkafüzetet, melybe a tréning során jegyzetelni tudsz.
-
Egy 2 oldalas brossurát, melyen összefoglalva látható mind a 4 ügyféltípus, az ő jellemzőik, azokkal az érvekkel és kulcsszavakkal, melyeket Önnek mindenképpen be kell építenie a kommunikációjába. Ezen felül a prospektusban megtalálja minden típus tipikus kérdéseit, a kerülendő témákat és a hosszú távú jó ügyfélkapcsolat alapjait.
Az Ön trénere Szombati Orsolya lesz
Mit kap még a tréning mellé?
Ha jelentkezik a tréningre, és határidőre befizeti a részvételi díjat, akkor ajándékba kapja tőlünk Szombati Orsolya könyvét, amelynek címe:
Értékesítés nyomulás nélkül
És mellé egy hanganyagot DVD-n: A nyomulás nélkül eladás ősi titka, avagy mi hat úgy a vevőre, hogy nyomulni sem kell?
A könyvből a legmodernebb értékesítési stratégiákat és az ügyféltípusokat ismerheti meg, valamint gyakorlatias példákon keresztül a profi értékesítés teljes, komplex folyamatát.
A CD-n nem csak erről a témáról hallhat további információkat, de az interjúban elhangzik egy nem publikus weboldal cím, amelyen Szombati Orsolya lépésről-lépésre mutatja meg, hogyan szegmentálhatja az ügyfeleket 4 csoportba akár már egy weboldalon is. Illetve ennek függvényében hogyan adjat el a típusoknak online módszerekkel.
Mikor és hol lesz az Ügyféltípusok tréning?
A tréning időpontja: 2023. március 27. (hétfő) 9.00-18.00 között
A tréning helyszíne: Budapest, MagNet Ház (Andrássy út 98.). A programról bővebb információkat regisztrált résztvevőinknek emailben küldünk.
Részvételi díj:
Kedvezményes részvételi díj |
24.000 Ft értékű ajándékkal (Értékesítés nyomulás nélkül c.könyv, és Ügyféltípusok videkurzus) |
2023. február 28-ig: 79.900 Ft + áfa |
2023. március 01-től: 99.900 Ft + áfa |
A részvételi díjat 100%-ban beszámítjuk az képzést követő 1 évig, nagyvállalati, csoportos tréningmegrendelések esetén! |
És végül figyeljen!
Ez nem egy konferencia! Ez tréning! Itt nem csak figyelnie és jegyzetelnie kell, hanem keményen dolgozni is! Ilyen tréninget nem tartunk minden hónapban! A helyek már a meghirdetés pillanatában kezdenek fogyni, és általában pár nap alatt alatt betelik a csoport.
Aki már maradt le róla, az tudja, mit jelent egy ilyen képzésre akár egy fél évet is várni.
Ha ott szeretne lenni, gyorsnak kell lennie, mert összesen csak 12 szabad helyünk van.
Amint a helyek elfogynak, a regisztrációt azonnal lezárjuk! |
Mint minden programunkra, erre a tréningre is 100%-os elégedettségi garanciát vállalunk.
Mi történik a jelentkezése elküldése után?
(1) Kapni fog az e-mail címére egy visszaigazolást, amelynek a végén ott lesz a díjbekérő (proforma) számla a fizetendő összeggel
(2) Utalja át a részvételi díjat a levélben szereplő bankszámlára!
(3) Amint beérkezett a számlánkra az összeg, biztossá válik a helye a tréningre. Erről is küldünk e-mailt. Az eredeti áfás számlát vagy postázzuk, vagy a tréningen veheti át (ahogy jobb Önnek)
(+1) A biztonság kedvéért fel fogjuk hívni, hogy megköszönjük, hogy jelentkezett a tréningre :) (Ez nálunk már csak így szokás)
KAPUK NYITVA MOST JELENTKEZZEN!
Jelentkezés
Nézzen meg minket élőben!
Nyílt tréningek
Rólunk írták
Tetszett a társaság, a hangulat, és az, hogy mindenki meg akarta ismerni a másikat.Az Enneagram ismereteket a magánéletemben és a munkámban egyaránt tudom alkalmazni.
(Sasvári Gergely, ügyvezető, Across Média Kft.)
Tovább »