Értékesítési tréning
avagy térképezze fel gyorsan és hajszálpontosan az ügyfél típusát, és adjon el ennek megfelelően!
Kinek való ez a tréning?
- értékesítőknek, akik új ügyfeleket szereznek
- értékesítőknek, akik meglévő ügyfél portfóliót kezelnek
- ügyfélmenedzsereknek, akik kiemelten fontos ügyfélportfóliót kezelnek
Milyen eredményeket lehet elérni egy ilyen tréninggel?
A résztvevők megismerik az ügyfelek típusait, megtanulják őket felismerni akár személyesen, akár telefonon keresztül, így már a tárgyalás megkezdése előtt tudni fogják, milyen érvekre kell felépíteni az eladási stratégiát. | |
Ügyféltípusra szabott értékesítési stratégiával a tárgyalásokból, és a kiadott ajánlatokból több üzletet tudnak szerezni, a vállalatnak több bevételt tudnak generálni. | |
Megtanulnak olvasni az ügyfelek ki nem mondott gondolataiban, így még azelőtt kezelhetik a kifogásokat, hogy azok felmerülnének, vagy azokat az ügyfél kimondaná. | |
Pontos képet kapnak arról, hogy egy adott típusnál mi a jó ügyfélkapcsolat alapja, így ezekre építve könnyebben tudják megtartani az ügyfeleiket, és elkerülhetik, hogy a konkurencia elhappolja tőlük a régi, jó vevőiket. |
Így zajlik nálunk egy értékesítési tréning:
Az értékesítési tréning alapját egy praktikus emberismereti módszer adja, amelynek során négy ügyféltípust (Pörgős, Elemző, Humán, Uralkodó) mutatunk be a résztvevőknek, és erre a négy típusra építjük fel a teljes értékesítési folyamatot.
Az elméleti anyagot filmrészletekkel, cikkekkel, és saját, sokéves értékesítői múltunkból merített példákkal tesszük színesebbé, és könnyen befogadhatóvá. Mindkét napon sok-sok szerepjátékkal erősítjük meg a tanultakat, amelyeket a csoport tagjaival együtt értékelünk, így a gyakorlatokból a szereplők mellett azok is rengeteget tanulnak, akik alkalmanként „csak” megfigyelői a jeleneteknek.
Büszkék vagyunk arra, hogy résztvevőink nagy többsége a szerepjátékokat és azok közös értékelését jelöli meg a tréningek egyik leghasznosabb részének.
Mit kapnak a résztvevők a tréning mellé?
+ |
+ |
|||
Praktikus munkafüzet | . | 2 oldalas puska az ügyfelek kezeléséhez | . | Profonte Tudáskonzerváló Leckék |
Mennyibe kerül ez a program?
Alapdíj 12 főig: 790.000 Ft + áfa
minden további résztvevő számára: 25.000 Ft + áfa / fő
Megtanítsuk az Ön cégénél is az értékesítőknek, hogyan érjenek el nagyobb eredményt egy típusra szabott kommunikációval? Lépjen kapcsolatba velünk! Töltse ki az alábbi űrlapot!
Információ kérés
9+1 jótanács egy tréningcég kiválasztásához
Tudja meg, mik azok a tényezők, amelyeken áll vagy bukik egy tréning sikere!
Töltse le innen! »
Demo tréning
Szeretne egy próbát tenni, mielőtt dönt?
Nézzen meg minket élőben!
Regisztráljon itt! »
Nézzen meg minket élőben!
Nyílt tréningek
Rólunk írták
Hasznosnak találtam a sok gyakorlatot, főleg az azokból levont tanulságokat. Jó volna, ha meetingek előtt a kollégákkal ugyanígy el tudnánk játszani a szituációkat.
(Varga Petra, Lufthansa Systems Kft.)
Tovább »