Főoldal Tréningek Konzultáció Kik vagyunk? Enneagram Referenciák Blog Kapcsolat

Konzultáció

 "Személyre és cégre szabva"

avagy miért menne el egy általános programra, ha 100%-ban személyre szabottat is kaphat?
 
Ha nyolcnál kevesebb, vagy akár egyetlen kollégát szeretne tréningezni, EZ A LEGJOBB MEGOLDÁS Önnek!
 

Kiknek való ez a megoldás?

Miért jó ez a megoldás?


Azok a cégek, akik nem tudnak egyszerre 10-12 főre szóló képzést szervezni, gyakran nyitott tréningre iskolázzák be a munkatársakat.

A nyitott tréninggel szemben egy személyes konzultációnak az alábbi előnyei vannak:
 

100%-ban testre szabott megoldást szállítunk, így a résztvevőknek nem egy általános tematikát kell végighallgatniuk.

A személyre szabottság miatt a konzultáción felesleges, oda nem illő információ nem hangzik el, és soha nem marad hiányérzet a résztvevőkben a konzultáció végére

A konzultáció megkezdése nem függ egy ideális csoportlétszámtól. Mi szívesen foglalkozunk akár egyetlen emberrel is

A konzultáció során nem a résztvevőknek kell alkalmazkodniuk egy adott időponthoz és egy adott helyszínhez. A konzultáció időpontját és helyszínét Ön választja meg.

 

Hogyan zajlik a konzultáció?


A konzultáció megkezdése előtt
telefonon vagy személyesen egyeztetünk Önnel a konzultáció témájáról, időtartamáról, a résztvevők számáról, a megoldandó problémákról, és az elérni kívánt képzési célról.

Ezt követően egy személyre és cégre szabott konzultációs programot dolgozunk ki, amelyben mind az elméleti, mind a gyakorlati részek a kívánt képzési cél elérését támogatják. A konzultáció részletes tematikáját egyeztetjük Önnel és a résztvevőkkel, és csak abban az esetben kezdünk neki a közös munkának, ha ez a tematika maximálisan találkozik minden érintett fél elképzeléseivel.
 

Mennyibe kerül ez a program?


A személyes konzultáció díja:

Készítsünk Önnek is egy személyre és cégre szóló fejlesztési tervet? Lépjen velünk kapcsolatba!

 


Kapcsolatfelvétel


 
9+1 jótanács egy tréningcég kiválasztásához
Tudja meg, mik azok a tényezők, amelyeken áll vagy bukik egy tréning sikere!

Töltse le innen! »
Demo tréning
Szeretne egy próbát tenni, mielőtt dönt?
Nézzen meg minket élőben!
Regisztráljon itt! »

Rólunk írták

A telefonos értékesítést a tréning maximálisan támogatta. A munkámban leginkább az ügyféltípusokat, és jellemzőiket tudom alkalmazni, mert segít az eredményesebb kommunikációban.
(Hajba Gyöngyi, ügyfélszolgálati csoportvezető, E.ON Ügyfélszolgálati Kft.)
Tovább »