Blog
Hogyan lehet megtalálni az ideális munkatársat?
Komoly anyagi és munkaidő-ráfordítás után felvesznek egy adott pozícióra valakit, majd előbb vagy utóbb kiderül, hogy nem éppen ő volt a legmegfelelőbb választás. Ilyenkor...
Bővebben »
Személyiségtípusok az Enneagram tükrében
A "humán" bölcsesség, vagyis az emberek és emberi kapcsolatok megértése, és a bennük való eligazodás képessége az egyik legfontosabb oka annak, hogy az Enneagramot érdemes...
Bővebben »
Állásinterjú az Enneagram segítségével
Az állásinterjúra a jelölt azzal a szándékkal érkezik, hogy jó benyomást keltsen, és elnyerje az állást. Ma már az sem ritka, hogy egy-egy pályázó jelentős összeget áldoz arra,...
Bővebben »
Hogyan fogalmazzunk meg kritikát?
Egy egyszerű kommunikációs fogással elkerülhetjük azt, hogy feszültség alakuljon ki köztünk és a beszélgetőpartnerünk között, illetve azt is, hogy a másik felet akaratlanul is...
Bővebben »
Önismeret a pályaválasztásban. Bróker legyek, humán menedzser, vagy gépészmérnök?
Gyakran előfordul, hogy hosszú hónapokig, évekig gondolkodunk azon, hogy milyen szakmát válasszunk. Szétnézünk a piacon, melyek azok az állások, amelyekkel "mostanság a legtöbbre...
Bővebben »
Értékesítés telefonhívással
Most a visszautasítások további három fő okát, az időhiányt, a bizalmatlanságot és a frusztrációt mutatjuk be. Nézzük sorjában! Múlt heti cikkünkben az...
Bővebben »
Hogyan legyünk sikeresek?
Vajon min múlik az, hogy az egyik értékesítő sikeres lesz, a másik pedig nem, hiába tűnik képzettebbnek? Mi a siker titka? Természetesen több válasz is létezik, lássuk hát ezeket!...
Bővebben »
Így kezeld a visszautasításokat!
A Vállalkozói Negyed és a Profonte Management Akadémia tanfolyamot indít, személyes és telefonos értékesítéssel foglalkozó értékesítők, értékesítési vezetők és cégvezetők...
Bővebben »
Munkahelyi konfliktusok - kritikusan a kritikáról
Frusztráló helyzetben sok ember hajlamos arra, hogy a kívánatosnál kevésbé árnyalt kommunikációt alkalmazzon. Pedig egy munkahelyi környezetben különösen fontos,...
Bővebben »
Hogyan tudjuk fenntartani belső értékesítési motivációnkat?
Egy korábbi cikkünkben már beszéltünk a vásárlási ciklusról és arról, hogy annak melyik szakaszában kell kapcsolatba kerülnünk az ügyféllel ahhoz, hogy egyáltalán fel tudjuk...
Bővebben »
A dühös ügyfél és a higgadt értékesítő
Értékesítőként, vagy ügyfélszolgálatosként számtalan esetben kerülhetünk olyan helyzetbe, amikor az indulatok elszabadulnak az ügyfél oldalán, és látszólag semmivel sem tudjuk...
Bővebben »
A szakértő válaszol a Profession.hu-n feltett kérdésekre
Néha a magabiztos, önbizalomtól duzzadó, lelkes és hittel teli értékesítőknek is szüksége van segítségre. A Profession.hu oldalon Szombati Orsolya szakértőtől kérhettek...
Bővebben »
9+1 jótanács egy tréningcég kiválasztásához
Tudja meg, mik azok a tényezők, amelyeken áll vagy bukik egy tréning sikere!
Töltse le innen! »
Demo tréning
Szeretne egy próbát tenni, mielőtt dönt?
Nézzen meg minket élőben!
Regisztráljon itt! »
Nézzen meg minket élőben!
Nyílt tréningek
Rólunk írták
Jók voltak a szituációs gyakorlatok, azok utólagos kiértékelése, és annak módszerei. A tárgyalástechnika tréningen jobban megismertem saját erősségeimet és gyengeségeimet és kaptam néhány tanácsot a fejlődésre.
(Ketler István, Lufthansa Systems Kft.)
Tovább »