Telefonos értékesítési tréning
avagy hogyan adjon el nyomulás nélkül, akár 8 perc alatt is telefonon keresztül?
Kinek való ez a tréning?
- telefonos értékesítőknek, akik naponta adnak el a telefon segítségével
- call centerben dolgozóknak, akik megbízásos alapon értékesítenek
- ügyfélszolgálatosoknak, akik nem csak vevőt kezelnek, hanem az is feladatuk, hogy ha már ott az ügyfél, ne csak az ügyét intézzék el, hanem értékesítsék is számára a cég szolgáltatásait, termékeit
Milyen eredményeket lehet elérni egy ilyen tréninggel?
A résztvevők könnyebben, felszabadultabban kezdeményeznek hideg hívásokat, megtanulják helyén kezelni a visszautasításokat, és fenntartani saját belső értékesítési motivációjukat. | |
A résztvevők megismerik az ügyfelek típusait, és fel tudják őket ismerni telefonon keresztül is. | |
Tudni fogják, hogy az egyes ügyféltípusoknak hogyan kell eladni egy adott terméket vagy szolgáltatást, képesek lesznek az ügyfél nyelvén beszélni | |
Felkészültek lesznek a tipikus kifogásokra, tudni fogják, melyik ügyféltípus estében milyen ellenvetésekre számíthatnak, így ezekre még a telefonhívás megkezdése előtt fel tudnak készülni. |
Így zajlik nálunk egy telefonos értékesítés tréning
A telefonos értékesítés tréning alapját egy praktikus emberismereti módszer adja, amelynek során négy ügyféltípust (Pörgős, Elemző, Humán, Uralkodó) mutatunk be a résztvevőknek, és erre a négy típusra építjük fel a teljes eladási folyamatot.
Az elméleti anyagot filmrészletekkel, cikkekkel, és saját, sokéves értékesítői múltunkból merített példákkal tesszük színesebbé, és könnyen befogadhatóvá. Mindkét napon sok-sok szerepjátékkal erősítjük meg a tanultakat, amelyeket a csoport tagjaival együtt értékelünk, így a gyakorlatokból a szereplők mellett azok is rengeteget tanulnak, akik alkalmanként „csak” megfigyelői a jeleneteknek.
Büszkék vagyunk arra, hogy résztvevőink nagy többsége a szerepjátékokat és azok közös értékelését jelöli meg a tréningek egyik leghasznosabb részének
Mit kapnak a résztvevők a tréning mellé?
+ |
+ |
|||
Praktikus munkafüzet | . | 2 oldal puska az ügyfelek kezeléséhez | . | Profonte Tudáskonzerváló Hírlevél |
Mennyibe kerül ez a program?
Alapdíj 12 főig: 790.000 Ft + áfa
minden további résztvevő számára: 25.000 Ft + áfa
Megmutassuk az Ön telemarketingeseinek is, hogyan adjanak el ügyesebben és nyomulás nélkül a telefon segítségével? Lépjen kapcsolatba velünk! Töltse ki az alábbi űrlapot!
Információ kérés
9+1 jótanács egy tréningcég kiválasztásához
Tudja meg, mik azok a tényezők, amelyeken áll vagy bukik egy tréning sikere!
Töltse le innen! »
Demo tréning
Szeretne egy próbát tenni, mielőtt dönt?
Nézzen meg minket élőben!
Regisztráljon itt! »
Nézzen meg minket élőben!
Nyílt tréningek
Rólunk írták
Jók voltak a szituációs gyakorlatok, azok utólagos kiértékelése, és annak módszerei. A tárgyalástechnika tréningen jobban megismertem saját erősségeimet és gyengeségeimet és kaptam néhány tanácsot a fejlődésre.
(Ketler István, Lufthansa Systems Kft.)
Tovább »