Főoldal Tréningek Konzultáció Kik vagyunk? Enneagram Referenciák Blog Kapcsolat

Ügyfélszolgálati tréning

avagy hogyan válik legendássá egy ügyfélszolgálat és miért ez a panaszkezelők kedvenc tréningje?
 

Kinek való ez a tréning?

Milyen eredményeket lehet elérni egy ilyen tréninggel?

A résztvevők megismerik az ügyfelek típusait, megtanulják őket felismerni akár személyesen, akár telefonon keresztül, akár írásbeli kommunikáció alapján, így képesek lesznek arra, hogy mindig megteremtsék a harmonikus együttműködéshez szükséges bizalmi légkört.

Tudni fogják, hogy az egyes ügyféltípusok esetében milyen kommunikációs és panaszkezelési stratégiát alkalmazzanak, és hogyan tegyék elégedetté a külső és a belső ügyfeleket.
Tisztában lesznek azzal, mik azok a momentumok, amelyek az azonos vagy a különböző típusba tartozó emberek között a súrlódásokat, konfliktusokat okozzák, így képesek lesznek tudatosan kerülni azokat.
Könnyebben és stressz nélkül tudják kezelni még a legnehezebb ügyfeleket is, mert képesek lesznek mindenkivel megtalálni a közös hangot.
Növekszik önbecsülésük, a sikerélmények hatására lelkesebben, motiváltabban végzik el a napi feladataikat. 
 

Így zajlik nálunk ügyfélszolgálati tréning:

 
Az ügyfélszolgálati tréning alapját egy praktikus emberismereti módszer adja, amelynek során négy ügyféltípust (Pörgős, Elemző, Humán, Uralkodó) mutatunk be a résztvevőknek, és erre a négy típusra építjük fel a teljes ügyfélkezelési folyamatot.  
 
Az elméleti anyagot filmrészletekkel, cikkekkel, és saját, sokéves ügyfélkapcsolati múltunkból merített példákkal tesszük színesebbé, és könnyen befogadhatóvá. Mindkét napon sok-sok szerepjátékkal erősítjük meg a tanultakat, amelyeket a csoport tagjaival együtt értékelünk, így a gyakorlatokból a szereplők mellett azok is rengeteget tanulnak, akik alkalmanként „csak” megfigyelői a jeleneteknek.
 
Büszkék vagyunk arra, hogy résztvevőink nagy többsége a szerepjátékokat és azok közös értékelését jelöli meg a tréningek egyik leghasznosabb részének
 

Mit kapnak a résztvevők a tréning mellé? 

+

+

Praktikus munkafüzet . 2 oldalas puska az ügyfelek kezeléséhez . Profonte Tudáskonzerváló Leckék
 

Mennyibe kerül ez a program?

 
Alapdíj 12 főig: 790.000 Ft + áfa
minden további résztvevő számára: 25.000 Ft + áfa / fő
 
Mini csoportja van? Nem probléma, ezt a megoldást éppen Nekik találtuk ki! >>>
 

Megtanítsuk az Ön ügyfélszolgálatosait is arra, hogyan tegyék legendásan jó hírűvé a céget? Lépjen kapcsolatba velünk! Töltse ki az alábbi űrlapot!


Információ kérés


Az alábbi programok érdekelnek még:
Általános képességfejlesztő programok
Értékesítési és ügyfélszolgálati programok
Vezetőképző programok
Oktatási Hivatal által engedélyezett képzések
 
9+1 jótanács egy tréningcég kiválasztásához
Tudja meg, mik azok a tényezők, amelyeken áll vagy bukik egy tréning sikere!

Töltse le innen! »
Demo tréning
Szeretne egy próbát tenni, mielőtt dönt?
Nézzen meg minket élőben!
Regisztráljon itt! »

Rólunk írták

Érdekes, fordulatos, rugalmas, naprakész. :-). A tanultakat HR területen tudom majd alkalmazni. Azért ajánlom másnak is, mert segít, hogy megismerje a körülötte élőket és jól tudja őket kezelni.
(Streitmanné Nagy Anna, E.ON IS Magyarország Kft.)
Tovább »