Ügyfélszolgálati tréning
avagy hogyan válik legendássá egy ügyfélszolgálat és miért ez a panaszkezelők kedvenc tréningje?
Kinek való ez a tréning?
-
ügyfélszolgálatosoknak, akik személyesen és telefonon foglalkoznak az ügyfelekkel, valamint kezelik a beérkező panaszokat és reklamációkat
-
olyan munkatársaknak, akik belső ügyfeleket kezelnek (pl. IT osztály, marketing osztály)
-
olyan munkatársaknak, akik stratégiai ügyfélkapcsolatokat menedzselnek (pl. beszállítók, alvállalkozók)
Milyen eredményeket lehet elérni egy ilyen tréninggel?
![]() |
A résztvevők megismerik az ügyfelek típusait, megtanulják őket felismerni akár személyesen, akár telefonon keresztül, akár írásbeli kommunikáció alapján, így képesek lesznek arra, hogy mindig megteremtsék a harmonikus együttműködéshez szükséges bizalmi légkört. |
![]() |
Tudni fogják, hogy az egyes ügyféltípusok esetében milyen kommunikációs és panaszkezelési stratégiát alkalmazzanak, és hogyan tegyék elégedetté a külső és a belső ügyfeleket. |
![]() |
Tisztában lesznek azzal, mik azok a momentumok, amelyek az azonos vagy a különböző típusba tartozó emberek között a súrlódásokat, konfliktusokat okozzák, így képesek lesznek tudatosan kerülni azokat. |
![]() |
Könnyebben és stressz nélkül tudják kezelni még a legnehezebb ügyfeleket is, mert képesek lesznek mindenkivel megtalálni a közös hangot. |
![]() |
Növekszik önbecsülésük, a sikerélmények hatására lelkesebben, motiváltabban végzik el a napi feladataikat. |
Így zajlik nálunk ügyfélszolgálati tréning:
Mit kapnak a résztvevők a tréning mellé?
![]() |
+ |
![]() |
+ |
![]() |
Praktikus munkafüzet | . | 2 oldalas puska az ügyfelek kezeléséhez | . | Profonte Tudáskonzerváló Leckék |
Mennyibe kerül ez a program?
Megtanítsuk az Ön ügyfélszolgálatosait is arra, hogyan tegyék legendásan jó hírűvé a céget? Lépjen kapcsolatba velünk! Töltse ki az alábbi űrlapot!
Információ kérés
Nézzen meg minket élőben!
Nyílt tréningek
Rólunk írták
A tréning rendkívül jól szervezett volt. A trénerek profik, felkészültek, a képzést magas színvonalon tartották meg.
Az elhangzottakat maradéktalanul tudom alkalmazni majd a munkámban, különös tekintettel az ügyféltípusok felismerésére.
(Meliorisz Levente, E.ON Ügyfélszolgálati Kft.)
Tovább »